سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور, مجری, بسته بندی و بازاریاب فروش محصولات صنعتی

       بسته بندی علم، هنر و فن آوری محافظت از محصول برای نگهداری ، انبارش ، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است. بسته بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تو لید بسته‌ها می شود. بسته بندی بطور بسیار جامعی بر زندگی ما سایه افکنده‌است، بطوریکه ما در تمام اطراف خود آنرا مشاهده می‌کنیم.از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته بندی مرتبط هستند. وظیفه اصلی بسته بندی محافظت از محصول است.بسته بندی با برچسب های استاندارد این امکان را به ما می‌دهد تا متوجه شویم چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری آن چگونه است. سازمان جهانی استاندارد (ISO) و سازمان های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته گامهای مهمی در تدوین استانداردهای بسته بندی و مشخصات فنی آن برداشته اند.

اهداف بسته بندی :

محافظت فیزیکی - اشیاء قرار داده شده درون بسته نیاز به محافظت در برابر سایر عوامل مانند ضربه، لرزش، فشار، حرارت و غیره... دارند.
لایه و مانع محافظتی - محافظت در برابر عدم ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک ، اشعه ماورابنفش و...، در بسته بندی مدنظر قرار می گیرند. عدم نفوذپذیری بسته یک فاکتور اساسی و مهم در طراحی بسته بندی است. در بعضی از بسته ها از ماده جذب کننده اکسیژن برای کمک به طول عمر بسته و به ویژه محصول داخل آن استفاده می‌شود.فشار هوای تعدیل شده یا کنترل شده نیز در بعضی از بسته‌های غذا گنجانده شده‌است.
حفظ کیفیت محتویات داخل بسته و طولانی کردن عمر آن یکی از مهمترین وظایف بسته بندی است.

اطلاع رسانی - اطلاعاتی مانند نحوه انبارش و استفاده از محصول، ترابری، چگونگی حذف یا نابود کردن بسته‌ها یا محصولات بر روی بسته‌ها چاپ شده و یا توسط برچسب آنها چسبیده می شوند. تمامی محصولات غذایی، دارویی، پزشکی و شیمیایی بسته بندی باید با استانداردهای معتبر بین المللی مطابقت داشته و در برخی موارد با قوانین بین المللی یا منطقه ای یا انجمنی مانند FDA , IMDG code , و... مطابقت داشته باشند.
بازاریابی - بسته بندی‌ها و برچسب‌ها می‌توانند توسط بازاریابان برای ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصول استفاده شوند. طراحی بسته یک نمود بیرونی ثابت و مهم برای دوجین از سالها بوده‌است.ارتباطات بازاریابی و طراحی‌های گرافیکی برای نما دادن به بسته و در اکثر موارد به عنوان نقطه اصلی فروش بکاربرده شده‌اند.
ایمنی - بسته بندی نقشی مهم و اساسی در کاهش ریسک امنیتی برای سلامت محموله دارد. بسته‌ها با پوشش مقاومتی مناسب بهتر می‌توانند در کاهش آسیب و همچنین جلوگیری از دستبرد به محصول مطلوب واقع شوند.
بسته‌ها می‌توانند برای کاهش خطر دستبرد و دسترسی غیر مجاز به کالا ، سازماندهی و مهندسی شوند: ساختمان بعضی از بسته‌ها برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز عایق مقاومتی دارند و بعضی نیز دارای مهر و لاک برای جلوگیری از باز شدن و دستبرد می باشند. بسته‌ها همچنین می‌توانند شامل ابزارهایی مانند بسته‌های زنگ دار و یا برچسب‌های RFID باشند.

سهولت - بسته‌ها باید ویژگی‌هایی را به همراه داشته باشند که باعث سهولت در توزیع، جابه جایی، نمایش، باز و بسته نمودن دوباره، فروش، استفاده و استفاده? مجدد از آن گردند.
بسته بندی به سیستم هماهنگی اطلاق می شود که هدف از آن آماده سازی کالا جهت حمل و نقل، توزیع، انبارش ، فروش و مصرف باشد. بسته بندی یک عملیات تجاری پیچیده، پویا، علمی، هنری است که در بنیادی ترین شکل خود ،کارکرد های محافظت، نگهداری، حمل و نقل، اطلاع رسانی و فروش را شامل می شود .بسته بندی نوعی عملکرد خدماتی است که به خودی خودنمی تواند وجود داشته باشد زیرا به یک کالا نیازمند است .اگر کالا یی وجود نداشته باشد بسته بندی نیز وجود نخواهد داشت.

عوامل موثر بر بسته بندی :

1- الزامات :

کیفیت مناسب
سازگاری بسته با محصول
الزامات شرایط محیطی (خصوصا از لحاظ ایمنی )
2- محافظت ونگهداری در برابر:

آسیب های مکانیکی
در طول توزیع
درطول انبارش
- آسیب های شیمیایی :

اکسیداسیون
فراریت
فاسد شدن
اثر متقابل بسته و محصول
آسیب های محیطی
میکروبی /حشرات /حیوانات آلوده
مشخصات و اطلاعات
جاذبه های بازار
راحتی مصرف کننده
انواع بسته بندی :

بسته‌ها انواع متفاوت دارند برای مثال یک بسته انتقالی یا بسته توزیعی نوعی از بسته بندی است که برای حمل در کشتی و جا به جایی در فروشگاه استفاده می‌شود.بعضی مواقع بسته‌ها را بر اساس لایه موجود و عملکرد به دسته‌های اولیه، ثانویه و... تقسیم می کنند.

بسته بندی اولیه - معمولاً کوچکترین واحد توزیع یا بکارگیری است و اولین لایه در بر گیرنده محصول است که در تماس مستقیم با محصول می‌باشد و آنرا در بر می‌گیرد
بسته بندی ثانویه - بیرون از بسته بندی اولیه‌است – می‌تواند برای گروه بندی کردن بسته‌های اولیه باشد.
بسته بندی سوم - برای حمل در کشتی و توزیع عمده بکار گرفته می‌شود.
این سه نوع بسته بندی به عنوان راهنمای کلی ارائه شد، رده بندی‌های زیر می‌تواند مثالی از انواع بسته بندی و ساختارهای آن باشد.

روکش دار
بطری ها
محافظ‌های بادکنکی
قوطی ها
پاکت
کیف‌های پلاستیکی
بسته پوست
پیچیدنی ها
جعبه ها
کارتن ها و کارتن پلاست ها
بسته‌های کوچک مقوایی
حمل کننده‌های چرخ دار
کانتینر حجیم میانی
کانتینر
بشکه
      تاریخجه بسته بندی شیشه ای :

     تاریخچه بسته بندی شیشه ای پیش از اواخر قرن نوزدهم، نه تنها آب جو بلکه آب معدنی، سس، ترشی، مربا، و محصولات دیگر که پیش از این به صورت آزاد فروخته می شدند، برای فروش در ظرف های شیشه ای بسته بندی می شدند. بطری هنوز با روشی به نسبت عقب مانده تولید می شد. بطری هایی که به روش باد کردن در قالب، در این دوره تولید می شدند از آن چنان اشکال عجیب و غریبی برخوردار بودند که تا پیش از جنگ جهانی اول، هر شیشه ای که می شناختند و یک روزنه داشت، بطری می گفتند. اما در طول قرون گذشته، تولید بطری به تدریج رو به اصلاح گذاشت. با ساخت و تولید انبوه بطری و تنوع در ابعاد و حجم آن بشر کنونی توانسته است در بسته بندی ها ظروف شیشه ای را یک امر مهم به حساب آورد و تا حدودی نقش آن را آشکار سازد. امروزه بیش از صدها نوع از اجناس و مواد در بسته های شیشه ای بسته بندی می شوند و با کیفیت برتر به بازار فروش عرضه می شوند. البته باید متذکر شد که علم شیشه و شیه گری در ایران نیز از زمان های قبل بوده و هم اکنون نیز رو به رشد است.

     استفاده از شیشه برای امور بسته بندی بعد از جنگ جهانی دوم همواره سیر صعودی داشته است. چرا که شیوه های تولید سریع و پیوسته و اتوماسیون تولید بطری ها و پرکردن آنها به تولیدکنندگان این امکان را داده که از پس تقاضاها بر آیند و قیمت آنها را پایین نگه دارند. در نتیجه پژوهش گران راه هایی برای اصلاح هر چه بیشتر مقاومت مکانیکی و شیمیایی ظروف شیشه ای پیدا کردند و می کنند.
 
     به طور کلی باید گفت شیشه ماده ایده آلی برای ظروف بسته بندی یا ترکیبی از کارایی، بهداشتی، و زیبایی آن است. به عنوان یک مثال زنده می توان اذعان داشت که در بسیاری از کشورهای پیشرفته عمده ترین تولید کنندگان مواد غذایی (به خصوص غذای کودکان) استفاده از ظروف شیشه ای را در روش کار خود قرار داده اند. با تمام اینها هرچند که شیشه ماده مناسبی برای بسته بندی بعضی مواد است برای برخی کالاهای خاص بهترین ماده بسته بندی است.


      تاریخ نشان داده است که در ابتدای تمدن بشری نیازی به بسته بندی مواد غذایی نبود، بلکه مردم برای بدست آوردن غذا از محلی به محل دیگر می رفتندتا زمانی که پناهگاههای دایمی برای خود پیدا کردند. در چنین شرایطی ناچار بودند غذا را از محل های مختلف جمع آوری کنند و به محل سکونت خود بیاورند. این نیاز باعث شد که اولین انواع بسته بندی نظیر کدوهای خشک شده، صدف ها، برگها، پوست حیوانات و دیگر مواد طبیعی مورد استفاده قرار بگیرند. برای انتقال آب، شیر، ماست، روغن یا دوغ از پوست حیوانات  استفاده می شد. از شاخ حیوانات برای حمل و نقل و ذخیره غذا و محصولات کشاورزی استفاده کردند (هنوز در مناطق استوایی از بامبو برای ذخیره سازی مواد غذایی استفاده می شود) بطور کلی ظهور انقلاب صنعتی به راستی تحول اساسی در نظام تولید کالایی ایجاد کرد. انقلاب صنعتی، جهان را با فوران کالاهای گوناگون صنعتی روبرو کرد. تنوع کالاها و رقابت فشرده میان تولید کنندگان و بازرگانان به تدریج هنر را نیز علاوه بر علوم دیگر وارد مجموعه سیستم بسته بندی کرد. با پیشرفت بیشتر، علوم دیگری نظیر روانشناسی فردی، اجتماعی و ارگونومی به این مجموعه اضافه شد. توسعه بسته بندی سبب مستقل شدن این صنعت از مجموعه صنایع دیگر شد و رقابت و نیاز سبب گردید که صنایع بسته بندی سهمی قابل توجه از بودجه های شرکتهای تولیدی را به خود اختصاص دهد. امروزه صنایع بسته بندی تبدیل به یک تکنولوژی قدرتمند شده است.

     تاریخچه بسته بندی فلزی :

نیاز به بسته بندی بهتر و مقاوم تر منجر به پیدایش و توسه ظروف فلزی گردید. قوطی سازی از زمان ناپلئون شروع شد. برای مدت مدیدی قوطی های کنسرو با دست ساخته می شد. از اوایل قرن بیستم، قوطی های فلزی که شکلی بهداشتی داشت رواج یافت و این امکان بوجود آمد که بتوان از تجهیزات سریعتری برای ساخت، پر کردن و بستن درب قوطی های فلزی استفاده نمود.

 

 

 

      تاریخچه بسته بندی کاغذی و مقوایی :

     تاریخچه و سیر تکاملی بسته بندی با مقوا و کاغذ به تاریخچه ساخت کاغذ بر می گردد،اگرچه چوب و محصولات فرعی دیگر آن از دیر باز در خدمت بشر بوده، ولی بسته بندی به صورت مقوایی و کاغذی پس از پیدایش کاغذ به وجود آمد و روند تکمیلی خود را تاکنون به سرعت طی نموده است. همانطور که می دانیم اولین بار در سه هزار سال قبل از میلاد مسیح، مصریان قدیم که در آن زمان یکی از مراکز مهم بشری محسوب می شدند، برای نوشتن از پاپیروس (Papyrus) استفاده می کردند.

     نخستین کارخانه کاغذ سازی در قرن ششم توسط چینی ها ساخته شد. در سمرقند این هنر به اعراب  آموخته شد سپس اعراب کارخانه ای دربغداد تاسیس کردند که در این کارخانه نخستین بار به جای بامبو از پارچه های سفید استفاده شد.

     نخستین کارخانه کاغذ اروپا در اسپانیا بوجود آمد. اسپانیایی ها برای تولید خمیر از آسیابهای آبی استفاده نمودند و کم کم توری سیمی جایگزین توری های بامبو که بوسیله چینی ها بکار می رفت، بعد ها این هنر وارد کشورهایی دیگر نظیر فرانسه و هلند شد. در ایران بعد از کارخانه سمرقند که توسط چینی ها اداره می شد، اولین کارخانه کاغذ سازی در سال 1328 در کهریزگ احداث شد که کاغذ های باطله را برای تولید کاغذ و مقوا استفاده می کرد، بعد از آن تعدادی واحد تولیدی دیگر در سایر نقاط ایران بوجود آمد. اولین کارخانه مدرن ایران در سال 1349 در «هفت تپه خوزستان» برای تولید کاغذ های تحریر با استفاده از تفاله نیشکر (baggasse) احداث شد. متعاقب آن کارخانه چوب و کاغذ ایران (چوکا) با استفاده از خمیر های وارداتی و خمیر های داخلی، کاغذ های کرافت و بسته بندی را تولید نمود.

     تاریخچه بسته بندی پلاستیکی :

توسعه صنعت پلاستیک به سال 1843 برمی گردد، وقتی دکتر montgomeric جراح آفریقایی گزارش داد که می توان با استفاده از ماده اولیه کائوچو (Percha gutta) دسته خوبی برای چاقو ساخت. بعد از این که شرکت gutta Percha شکل گرفت جوهردان و توپ بیلیاردنیز تهیه گردید.

     در رابطه با صنعت بسته بندی با اختراع پلی اتیلن پیشرفت غیر منتظره ای در انگستان رخ داد. در دسامبر 1935 شیمیدان های انگلستان طی واکنشی، تحت فشار زیاد و با تغییر دادن میزان به ماده جدیدی به نام اتیلن دست یافتند که خواص عایق حرارتی خوبی داشت.

 

      تاریخچه بسته بندی منسوج :

     برای بسته بندی مواد غذایی (مثلا میوه و سبزیجات) منسوجات توری همان چیزی است که هم ویژگی دیده شدن و هم دوام را برآورده می کند. بعضی گوشت و فرآورده های گوشتی آماده، نیاز به محافظت دارند و بدین منظور از توریهای کشدار استفاده می شود. در نگهداری گوشتهای یخ زده توریهای کشدار کار جابه جایی و محافظت آنها را در برابر سرما زدگی تسهیل می کنند.

 

 

      تاریخچه بسته بندی شیشه ای :

     پیش از اواخر قرن نوزدهم، نه تنها ابجو بلکه آب معدنی، سس، ترشی، مربا، و محصولات دیگر که پیش از این بصورت آزاد فروخته می شدند برای فروش در ظرفهای شیشه ای بسته بندی می شدند. بطری هنوز با روشی به نسبت عقب مانده تولید می شد. بطریهایی که به روش باد کردن در قالب، در این دوره تولید می شدند از آن چنان اشکال عجیب و غریبی برخوردار بودند که تا پیش از جنگ جهانی اول، هر شیشه ای که می شناختند و یک روزنه داشت، بطری می گفتند. اما در طول قرون گذشته، تولید بطری بتدریج رو به اصلاح گذاشت.

     با ساخت و تولید انبوه بطری و تنوع در ابعاد و حجم آن بشر کنونی توانسته است در بسته بندیها ظروف شیشه ای را یک امر مهم به حساب آورد و تا حدودی نقش آن را آشکار سازد. امروزه بیش از صدها نوع از اجناس و مواد در بسته های شیشه ای بسته بندی می شوند و با کیفیت برتر به بازار فروش عرضه می شوند. البته باید متذکر شد که علم شیشه و شیه گری در ایران نیز از زمانهای قبل بوده و هم اکنون نیز رو به رشد است.

     استفاده از شیشه برای امور بسته بندی بعد از جنگ جهانی دوم همواره سیر صعودی داشته است. چرا که شیوه های تولید سریع و پیوسته و اتوماسیون تولید بطریها و پرکردن آنها به تولیدکنندگان این امکان را داده که از پس تقاضاها بر آیند و قیمت آنها را پایین نگه دارند. در نتیجه پژوهشگران راههایی برای اصلاح هر چه بیشتر مقاومت مکانیکی و شیمیایی ظروف شیشه ای پیدا کردند و می کنند. بطور کلی باید گفت شیشه ماده ایده آلی برای ظروف بسته بندی یا ترکیبی از کارایی، بهداشتی، و زیبایی آن است. به عنوان یک مثال زنده می توان اذعان داشت که در بسیاری از کشورهای پیشرفته عمده ترین تولید کنندگان مواد غذایی (بخصوص غذای کودکان) استفاده از ظروف شیشه ای را در روش کار خود قرار داده اند. با تمام اینها هرچند که شیشه ماده مناسبی برای بسته بندی بعضی مواد است برای برخی کالاهای خاص بهترین ماده بسته بندی است.

      اهداف بسته بندی :

     مهم ترین هدفی که در بسته بندی محصولات غذایی مدنظر است افزایش طول عمر نگهداری محصول یا Shelf Life آن می باشد. ماده بسته بندی از طریق تنظیم فضای مناسب در داخل بسته با توجه به ویژگی های نگهداری محصول زمان ماندگاری آن را افزایش می دهد. در این مورد به خصوص هماهنگی بین ویژگی های ماده بسته بندی و نیازهای نگهداری محصول می باید فراهم گردد. هدف دیگری که در استفاده از بسته بندی محصولات مدنظر است، بهبود حمل و نقل، انبارداری و عرضه محصول می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید انبوه محصولات بدون استفاده از بسته بندی، عرضه محصول به صورت عمده فروشی یا خرده فروشی با بازار امکان پذیر نیست. یعنی با وجود اینکه به نظر می رسد بسته بندییک هزینه اضافی را برای تولید کننده تحمیل می کند، اما باید در نظر داشت بدون استفاده از بسته بندی کل هزینه تولید به هدر می رود. در چنین بسته بندی هایی باید به ایعاد بسته از نقطه نظرقابلیت حمل و نقل و عرضه آن توجه شود و همچنین باید به شیوه زندگی مردم و میزان مصرف محصولات مختلف در هر  جامعه دقت شود. محصولات باید در بسته بندی هایی عرضه شوند م در صورت نیاز در یک یا دو وعده مورد مصرف قرار گیرند. این موضوع به خصوص در مورد محصولات صادراتی حائر اهمیت است.

     بسته بندی از نقطه نظر جذاب نمودن ظاهر بسته و بازار پسند کردن آن نیز اهمیت زیادی دارد. این جنبه از بسته بندی کردن در بعضی موارد بقیه اهداف کاربرد آن را تحت پوشش قرار می دهد. در حالیکه تولید کننده هوشیار باید از این خطر دوری کند، چرا که سرمایه گذاری بیش از حد و اندازه بر این جنبه از بسته بندی نه تنها باعث موفقیت محصول در بازار نمی گردد بلکه شکست آن را نیز موجب می گردد. در این مورد می بایستی همواره میزان سرمایه گذاری انجام شده هماهنگ با محتویات درون بسته باشد چه از بعد اقتصادی و چه از بعد اطلاعاتی که از این طرق در اختیار مصرف کننده گذاشته می شود.

     بسته بندی عمل مناسبی برای درج اطلاعات و ارایه اطلاعاتی است که تولید کننده موظف است در اختیار مصرف کننده قرار دهد. از این طریق رعایت قوانین و مقررات صنایع غذایی یاری می گیرند.

     ارایه اطلاعات ممکن است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انجام گیرد. درج اطلاعاتی نظیردستورالعمل مصرف کالا، ترکیبات سازنده و ارزش غذایی آن، تاریخ مصرف، تاریخ انقضاء کالا، به طور مستقیم انجام می شود. در حالی که برخی اطلاعات به طور مستقیم با استفاده از رنگی مشخص در طراحی های بسته به کار رفته و یا علائم اختصاری که به طور بین المللی پذیرفته شده به مصرف کننده منتقل می گردد. به عنوان مثال، رنگ سبز نشان دهنده بی ضرر بودن محصول است. این موضوع ممکن است به منشا طبیعی و یا گیاهی محصول مربوط گردد و یا به فراوری اضافه ای که جهت استخراج برخی ترکیبات مضر در آن محصول به کار رفته مربوط می گردد.

     در هر حال مصرف کننده با دیدن رنگ سبز قالب در بسته احساس مطلوبی مربوط به بی ضرر بودن آن خواهد داشت.

     برخی رنگ ها به طور بین المللی برای برخی محصولات پذیرفته شده اند. مانند رنگ قهوه ای یا طلایی برای محصولات با منشا قهوه یا کاکائو. از میان علایم بین المللی دو علامت متداول به این شکلند:

                                       

    این علامت نماینده قابلیت بازیافت ماده بسته بندی است که در مورد مواد پلیمری استفاده می شود و ممکن است در داخل آن شماره هایی ذکر گردد و آن مربوط به کدگذاری است که از سوی انجمن صنایع پلاستیک به منظور ذکر جنس بسته و ماده بسته بندی تعیین شده است.

 

 

 

 

       این علامت به معنای Reuseable می باشد. یعنی ماده بسته بندی به همان شکل موجود مجدداً قابل استفاده است و به طور مشخص در مورد بطری های نوشابه قابل استفاده است.

 

 

 

 

 

     بسته بندی مواد غذایی :

    در بسیاری از موارد برای ایجاد هماهنگی بین نیازهای نگهداری محصول غذایی مورد نظر و ماده بسته بندی لازم است از مواد بسته بندی مرکب یا  Multi Layer Packaging Material استفاده گردد. چرا که یک لایه بسته بندی به تنهایی قادر نیست مجموعه نیازهای مورد نظر را تامین کند. بنابر این از مواد بسته بندی مرکب کمک گرفته می شود. در انتخاب لایه های مختلف که در بسته بندی محصول استفاده می شوند یکی از مسائل مهم علاوه بر ممانعت کنندگی آن نسبت به اکسیژن، نور و رطوبت عدم نفوذپذیری آن نسبت به ترکیبات فرار می باشد. علی الخصوص در مورد محصولاتی مثل قهوه، ادویه جات و پودر آبمیوه جات و سبزیجات معطره و غیره که با ویژگی عطر و طعم خاص خود شناخته می شوند.

     یعنی ماده بسته بندی باید علاوه بر حفظ این ترکیبات معطره از نفوذ ترکیبات معطره مولد عطر و طعم نامطلوب در محصول نیز جلوگیری نماید.

     که این مواد ممکن است از 3 طریق وارد محصول گردد:

     1)     در اثر تجزیه ماده بسته بندی

     2)     از طریق نفوذ ترکیبات افزودنی ماده بسته بندی

     3)     از محیط اطراف بسته بندی

    بنابر این یکی از مسایل مهمی که در ارتباط با انتخاب ماده بسته بندی برای محصول در نظر گرفته می شود تاثیر متقابل محصول و بسته بر روی هم می باشد که اصطلاحا Interaction می گویند.

     مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب مواد بسته بندی مورد توجه قرار می گیرد عبارتند از:

     1)     عدم تاثیر متقابل سوء بین محصو و ماده بسته بندی:

در این مورد اثر محصول غذایی بر روی ماده بسته بندی و اثر ماده بسته بندی بر روی محصول به طور متقابل مطرح می باشد. ماده بسته بندی از طرق مختلف می تواند اثرات سوء بر محصول ایجاد کند:

    الف) از طریق انتقال مونومرهای سازنده آن که به طور آزاد در بافت ماده پلیمری وجود دارند و با در نتیجه حرارت فرایند های شکل دهی به واسطه تجزیه حرارتی آزاد شده اند. انتقال این مونومرهای آزاد به محصول باعث مسموم شدن محصول می گردد.

     از سوی دیگر انقال ترکیبات افزودنی که به منظور بهبود ویژگی های ماده بسته بندی به کار رفته اند به درون محصول مطرح می باشد، که در صورت استفاده بیش از حد مجاز در ماده بسته بندی انتقال آنها باعث ایجاد مسمومیت می گردد. در این مورد می توان به استفاده از ترکیبات نرم کننده یا Plasticizer اشاره کرد که به خصوص در مورد ماده پلیمری Vingl chlorile یا  P.V.C مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده بسته بندی به صورت فیلم سخت تهیه می گردد. بنابر این فیلم آن انعطاف لازم را ندارد و در مواردی که انعطاف فیلم مدنظر باشد از این ترکیب افزودنی، استفاده می شود.

این ترکیبات جزء ترکیبات آروماتیک هستند که سرطان زا هستند. از سوی دیگر مونومر سازنده PVC یعنی وینیل کلراید یا VC مه محصول منتقل می گردد و این عامل نیز سرطان زا می باشد. بنابراین اصولا استفاده از P.V.C به واسطه این اثرات سوء در بسته بندی محصولات غذایی بسیار محدود می گردد.

    ب) انتقال ترکیبات از محصول و اثرات سوء آن بر ماده بسته بندی نیز حائز اهمیت است. در چنین مواردی ماده بسته بندی باید نسبت به ترکیبات واکنش دهنده از محصول مورد نظر، مقاوم باشد. یکی از موضوعات تحقیقی که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته مربوط به اثراتی است که از سوی محصولات بسته بندی شده در قوطی های 4 گوش چند لایه به نام Tetra brik یا تتراپک Terta Pack روی می دهد. تحقیقات انجام شده نشان می دهد ترکیبات اسیدی محصول می تواند بر روی این نوع بسته بندی اثر گذارد.

     این نوع بسته بندی از 5 لایه تشکیل یافته است. این لایه ها از درون به بیرون عبارتند از:

    لایه پلی اتیلنی مجاور با محصول، آلومینیوم فویل، لایه پلی اتیلنی، مقوا و پس از آن نهایتا لایه پلی اتیلنی مجاور به هوا.

     هر کدام از ان لایه های به هدف خاصی تهیه شده اند:

     o        لایه داخلی پلی اتیلنی اولا به عنوان فیلم خنثی و با محصول واکنش نداده و ثانیا قابلیت دوخت حرارتی P را فراهم می کند.

     o        لایه آلومینیوم فویل برای ممانعت از حضور نور بکار برده می شود.

     o        لایه پلی اتیلنی میانی برای ممانعت از حضور نور بکار برده می شود.

    o        لایه پلی اتیلنی میانی اولا نقش ممانعت کنندگی دارد و ثانیا عامل چسباننده مقوا و آلومینیوم فویل می باشد.

    o        لایه مقوا استحکام بسته و قابلیت چاپ را تامین می کند

    o        لایه پلی اتیلنی خارجی از چاپ روی مقوا محافظت می کند و آن را براق می کند.

    در چنین ماده بسته بندی مرکب امکان نفوذ برخی ترکیبات اسیدی وجود دارد. ترکیبات اسیدی نفوذ کننده دو نوع اسید یعنی اسید استیک و اسید پروپیونیک قادرند از لایه پلی اتیلنی عبور کرده و با لایه آلومینیوم فویل واکنش دهند مه در این صورت اولا باعث خوردگی این لایه ها شده، ثانیا این لایه ها از هم جدا شده و در برخی موارد دیده شده که نمک آلومینیومی اسید نفوذ کرده، قادر است به طور مجازی باعث چسبیدن دو لایه پلی اتیلنی گردد.

     ترکیبات دیگر مثل اسید سیتریم و اسید مالیک چنین نفوذی را نشان نداده اند. به همین دلیل این مشکل در رابطه با آن میوه جات کمتر دیده شده اند. با این توضیح چنین بسته بندی که به نام Laminated Layers نامیده می شود بر روی محصولاتی مثل سرکه مناسب نمی باشد چرا که نفوذ اسید استیک باعث جدا شدن لایه ها و پدیده ای موسوم به Delamination یعنی عکس لامینه شدن می گردد.

    2)     از دیگر ویژگی هایی که باید در انتخاب ماده بسته بندی دقت گردد ویژگی های مکانیکی ماده بسته بندی یعنی مقاومت آن در برابر برخورد ضربه و سوراخ شدگی است.

    3)     مقاومت حرارتی ماده بسته بندی

    o        بسیاری از محصولات غذای بلافاصله پس از فرآوری یعنی به صورت گرم و داغ در داخل بسته بندی وارد می شوند و همچنین بسیاری از محصولات را به شکل آماده به مصرف تولید می کنند و تنها در هنگام مصرف نیاز به حرارت دهی مجدد جهت گرم کردن نهایی وجود دارد. بنابر این مقاومت حرارتی ماده بسته بندی حایز اهمیت است.

   4)     کم بودن وزن مخصوص ماده بسته بندی:

   ·         این مساله به طور مشخص از نظر حمل و نقل اهمیت دارد و ویژگی اصلی مواد پلیمری و برتری آن بر فلزات و شیشه از این نقطه نظر می باشد.

   5)     از نقطه نظر قابلیت مشاهده محتویات درون بسته و جذاب نمودن ظاهر بسته این مساله امری مطلوب است. اما در عین حال از نقطه نظر حساسیت محصول غذایی نسبت به تابش نور در بسیاری از موارد لازم است ماده بسته بندی از نوعی انتخاب شود که از اثرات سوء نور بر روی محصول غذایی ممانعت شود که از اثرات سوء نور بر روی محصول غذایی ممانعت کند. در این مورد معمولا از رنگی کردن بسته با استفاده از رنگدانه ها و یا متابولیزه کردن بسته به استفاده از رسوب آلومینیوم بر روی ماده بسته بندی و یا با استفاده از یک لایه مستقل از فویل آلومینیوم در کنار ماده بسته بندی اصلی کمک گرفته می شود.

 

   صنعت ایران با وجود کادر مهندسی بسیار قوی ،‌تجهیزات تولیدی تخصصی و انحصاری ، تعهد و التزام پرسنل و مدیریت شرکت به امر کیفیت و تحویل به موقع ، همکاری با تولید کنندگان معتبر داخلی ، وجود شبکه گسترده فروش و خدمات باعث گردید این شرکت در مدت فعالیت چند ساله خود در زمینه های زیر سر بلند از انجام کلیه سفارشات در یافتی ، نامی نیک از تلاش صنعتگر ایرانی در صنایع داخلی بر جای بگذارد.

     - ارائه خدمات مشاوره در زمینه های  مختلف صنعتی ( برندینگ, طراحی لوگو, چاپ و تبلیقات )
     - مطالعات مکان یابی و مطالعات بازارهای هدف صنعتی
     - مطالعات امکان سنجی و طرحهای توجیهی صنعتی
     - طراحی و احداث واحدهای صنعت ( تاسیسات و ابنیه )
     - اصلاح, ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنعتی
    - تامین و تدارک کلیه لوازمات صنعت ( ابزارآلات, ملزومات ایمنی, ماشین آلات صنعتی, ماشین سازی, برق, الکترونیک, اتوماسیون صنعتی, انرژیهای نو و پاک )
     - همکاری آموزشی و مشاوره ای در طراحی و پیاده سازی واحدهای صنعتی ( صدور کلیه گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO, مکاتبات و مذاکرات قراردادهای بین المللی بازرگانی, بازرگانی خارجی, برگزاری سمینارهای بازرگانی (تخصصی) به صورت گفتاری و شنیداری )
     - فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنعتی ( سخت افزار, نرم افزار, سیستم های جامع و خدمات اینترنت, طراحی وب سایت, شبکه و سیستم های مدیریت CRM )
     - مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنعتی
     - تامین مالی

       ما به دنبال ایجاد فرصت های جدید  برای کسب و کار شما هستیم, فرصت های کسب و کار نباید از دست بروند، در دسترس بودن اطلاعات جامع و بروز کسب و کار می تواند به تحولی مثبت در فضای کسب و کار شما بینجامد, برای شروع  و اثبات عملی اینکه ما هوای شما را داریم با ما تماس بگیرید.

            لذا صنعت ایران با دارا بودن متخصصین مجرب آماده همه گونه همکاری در زمینه انواع بسته بندی محصولات صنعتی را در اسرع وقت دارا میباشد .

                                                                                                                                                            صنعت ایران


ارسال شده در توسط صنعت ایران

        مقدمه :

       بسیاری از سازمانهای و شرکت های بزرگ خواهان برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات خود به یکدیگر میباشند . این امر به معنای آنست که باید داده های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند . قبل از پیدایش فناوری شبکه بسیاری از سازمانها و شرکت های بزرگ در آمریکا به تبادل اطلاعات با یکدیگر در داخل شهر خود یا آنکه انتقال داده به شرکت خود در خارج از شهرخود بوده اند . بنابراین تنها راه ارتباطی برای آنها که فقط از طریق اینترنت و به صورت محدود همچون ارسال ایمیل یا گفتگوهای تصویری انجام میشد به نظر میرسید که کافی نبوده است .

     همچنین بزرگترین مشکل که انتقال داده ها به طور امن بوده است نیز مهیا نبوده است . بنابراین  به عنوان یک چالش بزرگ در فناوری اطلاعات برای ایالات متحده امریکا محسوب میشد . این سبب گشت تا بسیاری از شرکت های مهم همچون سیسکو . جونیپر و الکاتل یا حتی شرکت معروف اپل شروع به طراحی بنیادی در این زمینه داشته باشند .

     شبکه بستری را برای تمام سازمانهای و شرکت ها فراهم می آورد تا در سایه امن دست به انتقال داده های مربوط به خود بزنند . شبکه باعث سهل نمودن کار برای انتقال و بازیابی داده در حجم بسیار وسیع به طور امن می باشد . شبکه نه تنها به عنوان فناوریی که فقط انتقال داده را انجام میدهد بلکه سبب  ایجاد فناوری های دیگر در حوزه های گوناگون همچون نظامی و تحقیقاتی نیز استفاده میشود .

     در حال حاضر فناوری شبکه هر ثانیه رو به پیشرفت می باشد . و این مرهون شرکت های همچون سیسکو است که دست به طراحی و ایجاد دستگاه هایی برای ارائه در شبکه می باشند .

     فناوری شبکه بسیار پیچیده است و دارای سیستمهای پیچیده خاص خود می باشد . فناوری شبکه با توجه به نیاز فرد میتواند متفاوت باشد . میتوانیم مشاهد نماییم که بسیاری از سازمانها . بانک ها . شرکت های خصوصی هر کدام با توجه به نیاز خود از فناوری شبکه با طراحی ها و دستگاه های مختلف استفاده میکنند . بسیاری بر اساس میزان بودجه و نیاز خود شبکه خود را راه اندازی مینمایند .

     فناوری شبکه هم به صورت کابلی و هم به شکل انتقال داده از طریق امواج رادیو فرکانسی (وایرلس)  صورت میگیرد . هر کدام از آنها دارای فناوری متفاوتی چه در به کارگیری دستگاه ها و چه در طراحی دستگاه ها استفاده میکنند . فناوری شبکه کابلی به صورت مسی و فیبر نوری می باشد و فناوری شبکه وایرلس نیز به عنوان یک دانش جداگانه در شبکه مورد استفاده قرار میگیرد .

     شبکه کابلی (مسی و فیبر نوری ) :                                                                                                      

    انتقال داده به عنوان مهمترین بخش در فناوری شبکه محسوب میگردد . در شبکه کابلی انتقال داده از طریق کابلهای مسی و فیبر نوری استفاده میشود . کابلهای مسی هر کدام دارای فناوری مخصوص به خود می باشند . یعنی بسته به نیاز و انتقال داده و اتصال دستگاه ها استفاده میشود . کابلهای فیبر نوری نیز برای اتصال دستگاه ها استفاده میشود اما سرعت انتقال داده در انها بسیار بالاتر از کابلهای مسی است .

 

 

 شبکه وایرلس :                                                                                                                           

     این فناوری به عنوان یکی از جدیدترین فناوری ها در بحث انتقال داده می باشد . شبکه های وایرلس دارای انواع مختلف می باشد که توضیح درباره آن خارج از بحث ماست . فناوری وایرلس امروزه به عنوان مهمترین فناوری ها در انتقال داده در حجم وسیع برای بسیاری از کاربران می باشد . امروزه نسل تلفن همراه طوری طراحی شده است که افراد بتوانند داده ها را در حجم وسیع با یکدیگر مبادله نمایند .

     هنگام عبور از ساختمان یک سازمان یا یک بانک میتوانید این فناوری را بر روی بام ساختمان مشاهده فرمایید . نصب ماهوراه ها یا دکل هایی که همراه انها انتن هایی را می توانید ملاحظه نمایید که بر روی دکل نصب گردیده است .

    فناوری شبکه به عنوان یکی از مهمترین تکنولوژی های به روز در دنیا شناخته می شود . و آن به دلیل اهمیت ارتباط در سطح وسیع بین افراد . گروه ها . سازمانها و ارگانهای مهم و حیاتی برای جوامع و به خصوص دنیا می باشد . فناوری شبکه در دنیا برای ایجاد بستری آسان و در عین حال ایمن برای ارتباط های حیاتی بین قسمت های مختلف به وجود امده است . اولین بار ارتش ایالات متحده امریکادر سال 1986 با استفاده از محققین توانست یک ارتباط دوطرفه را از طریق امواج رادیو فرکانسی با یگان های خود در فواصل دور از خاک امریکا برقرار نماید . البته این ارتباط روی یک سیگنال انجام میشد و بنابراین در بسیاری از زمانها این ارتباط قطع میگردید بنابراین  باعث گردید که محققان روشی را در شبکه برای برقراری ارتباط ایجاد کنند که در ان از کمترین مشکلات بر خلاف ارتباط رادیو فرکانسی برخوردار باشد .

   بسیاری از شرکت های امریکایی توانستند با طراحی دستگاه های مورد نیاز برای ارتباط نیاز های اساسی ارتش ایالات متحده را برطرف نمایند . یکی از مهمترین شرکت هایی که تاسیس و توانسته تا به امروز نیار اساسی نه تنها امریکا بلکه بسیاری از کشور ها را تامین نماید شرکت سیسکو می باشد .

   این شرکت با ارائه بهترین دستگاه ها از جمله سوئیچها و روتر های مختلف توانسته نیاز اساسی هر فرد یا سازمانی را با توجه به فعالیت آن ها برطرف سازد .

   همچنین این شرکت در بخش امنیت فناوری شبکه نیز بسیار فعالیت نموده است و میبینیم که تا به امروز توانسته امنیت بسیاری از سازمانهای مهم جهانی را از طریق دستگاه های فایروال به طور امن فراهم نمیاید .

       هاب :                                                                                                                                                                    

    این دستگاه به عنوان یکی از ابتدای ترین دستگاه ها میباشد که برای برقراری ارتباط استفاده میشود . هاب دستگاهی است که داده را میتواند تنها در یک جهت انتقال دهد و به هنگام انتقال داده اگر دو داده در یک زمان با هم برای یک کامپیوتر ارسال شود در داخل شبکه تداخل و به اصطلاح کالیژن به وجود می اورد . این مشکل سبب گردید تا بسیاری از شرکتها از جمله شرکت سیسکو تلاش نمایند تا دستگاهی را طراحی کنند تا بتواند این نیاز و مشکل را برطرف سازد بنابراین آن ها توانستند دستگاهی را به نام سوئیچ طراحی نمایند تا در لایه های پایین شبکه بتوانند از ان استفاده نمایند و همچنین از ایجاد تداخل در انتقال داده  نیز کم کند . یک نمونه هاب را ملاحظه میفرمایید .

       سوئیچ :                                                                                                                                                                

     این دستگاه به عنوان یکی از مهمترین دستگاه ها در بخش انتقال داده استفاده میشود . و دربسیاری از سازمان ها ضروری است که از این دستگاه برای لایه های مختلف شبکه استفاده گردد .سوئیچ یک  دستگاه فول دابلکس (انتقال دو طرفه داده ) است و  به عنوان یک دستگاه لایه دو شناخته میشود و در هر بخش از سازمان نیاز است که طراح و مهندس شبکه بر اساس نیاز سازمان از ان استفاده نماید . ما انواع مختلفی از سوئیچها داریم که شرکت های مختلفی آنها را تولید مینمایند . شرکت سیسکو نیز کتلیست های مختلفی را طراحی نموده است .

Switch 2950 , 3560 (MLS multi layer switch layer 2,3) , series 4500 , 6500 , 2900 , …..

        روتر :                                                                                                                                                                      

    این دستگاه نیز به عنوان یکی از مهمترین دستگاه ها در لایه سه میباشد که هدف از طراحی آن انتقال داده در سطوح و لایه های مختلف شبکه به خصوص لایه های بالایی شبکه استفاده میگردد این دستگاه که با آی پی بیشتر کار کرده و به نقل و انتقال داده در بیرون از شبکه یااکسترنال در شبکه به کار گرفته میشود .

      هر کدام یک از این دستگاه ها دارای فناوری و طراحی پیچیده می باشد و این نیاز به آنست که طراحان و مهندسین شبکه اطلاعات و اگاهی لازم را نسبت به هر کدام از این دستگاه و طریقه راه اندازی این دستگاه ها و اتصال انها به یک مجموعه سرور برای کنترل داده و همچنین ایجاد بستری امن برای ان را بتواند فراهم نمایند   . روتر پایین نمونه ای از روتر 6500 میباشد .

    شما در اینجا میتوانید نمونه ایی از طراحی های شبکه که بر روی دو نرم افزار "جی ان اس " و " پکت تریسر " شده است را ملاحظه بفرمایید .

 

 

 VLAN :

   احتمالاً همه ، LAN ها و نحوه پیاده سازی شون رو می­شناسیم، و حتماً هر کدوم تعاریف مختلفی از LAN داریم که احتمالاً از آن جایی که همه اون­ تعریف­ها به یک مفهوم اشاره می­کنند پس همه درست­اند. اما برای اینکه مفهوم VLAN ها رو بهتر درک کنیم لازمه که از بین تعریف­های مختلفی که برای LAN وجود داره تعریف زیر را با دقت بیشتری بخونیم :

     یک LAN شامل تمام دستگاه­هایی است که در یک Broadcast Domain باشند.

     اما Broadcast Domain چیه؟ یک پیام Broadcast که می­دونین چیه ؟ (پیام­های فراگیر)، به دامنه­ای که این پیام­ها تا آنجا می­تانند ارسال شوند و پیش بروند Broadcast Domain (دامنه Broadcast ) گفته می­شود.

به عنوان یه تعریف دیگر تمام ایستگاه­ها و وسایلی که بهLAN متصل­اند عضو یک Broadcast Domain اند و در این صورت اگر یکی از ایستگاه­ها پیامی را به صورت Broadcast ارسال کند،تمام ایستگاه­های عضو آن Domain Broadcast یک کپی از آن پیام را دریافت می­کنند.

     و اما VLAN ها !

     VLAN کوتاه شده عبارت Virtual LAN ( Virtual Local Area Network ) است.

     همه چیز برای تعریف VLAN ها از نامشان مشخص است، LAN های مجازی!یعنی LAN هایی که به صورت مجازی پیاده سازی می­شوند. همین!

     اما چرا نیازه که VLAN داشته باشیم ؟

     در ابتدا حالتی را در نظر بگیرید که VLAN نداریم؛ در حالت معمول در یک LAN تمام پورت­های یک سوییچ عضو Broadcast Domain مشابهی­اند. به این ترتیب اگر یک ایستگاه پیامی را به صورت Broadcast ارسال کند، تمام دستگاه­هایی که در آن Broadcast Domain هستند. مثلا در شکل زیر کامپیوتر بنفش پیامی را به صورت Broadcast ارسال می­کند و همان طور که در شکل مشخص است این پیام به تمام هاست­هایی که در آن Broadcast Domain هستند می­رسد.

     خب! حالا این خوبه یا بد ؟

     شکل1- LAN :

    در حالت کلی خوب نیست! چرا که ممکنه که کامپیوتر بنفش بخواهد که این پیام رو تنها به کامپیوتر نارنجی برساند، اما از این طریق سایر کامپیوترها نیز این پیام رو دریافت می کنند، شاید به نظرتون برسه که برای این کار به جای ارسال Broadcast می­تاند از ارسال مستقیم به کامپیوتر نارنجی استفاده کند؛ این فکر درسته ، اما باید بگم که این شکل تنها یک مثال ساده برای بیان چیزی است که می خواهیم در موردش بیشتر بدانیم؛ به عبارت بهتر اگر فرض کنید که هر کدوم از این کامپیوترها نماد 1000 کامپیوتر هستند چی ؟! اینجاست که ارسال Broadcast کاملاً مفید به نظر می رسه! اما همان طور که گفتیم هنوز این مشکل وجود داره که علاوه بر کامپیوتر نارنجی ( یا بهتر بگم ، کامپیوترهای نارنجی ) سایر کامپیوترها هم این پیام رو دریافت می کنند. این کار پهنای باند زیادی را به هدر می­هد. بحث پهنای باند را هم که کنار بگذاریم از نظر امنیتی به مشکل برمی­خوریم.

     خب ! حالا برای رفع این مشکل، می­شه که کامپیوتر­های بنفش و نارنجی را عضو یک LAN قرار داد و سایر کامپیوتر­ها را را عضو یک LAN دیگه، تا اون طوری هر کدام از این LAN ها Broadcast Domain خودشون را داشته باشند . نه؟ اما برای این راه حل نیازه که یک سوییچ دیگه بخریم و این یعنی هزینه زیادی ! اما اگر از VLAN استفاده کنیم می توانیم همین دو شبکه مجزا را روی یک سوییچ پیاده سازی کنیم و دو VLAN مجزا داشته باشیم. به این ترتیب که برخی از پورت­های سوییچ را مثلا به VLAN شماره 2 و برخی دیگر را به VLAN شماره 3 نسبت می­دیم و هر کدام از VLANها Broadcast Domain خاص خود را خواهند داشت که از دسترس سایر ایستگاه­های VLANدیگر دور خواهد ماند و به این ترتیب زندگی شیرین می­شود.

.

     برای درک بهتر کاربرد VLANها ، دانشگاهی را در نظر بگیرید که از دانشکده­های مختلفی تشکیل شده است. فرض کنید که دانشکده IT و فیزیک در یک ساختمان دو طبقه قرار داشته باشند، و هر کدام شبکه LAN مخصوص به خود را داشته باشند.


     حالا اگر در دانشکده فیزیک با کمبود فضا برای استاد جدیدی روبرو شویم ناچاریم که کاربر را در مکان دانشکده IT جای دهیم و با اتصال کابل او به پورت سوییچ واقع در دانشکده IT از این پس آن کاربر عضوی از Broadcast Domain دانشکده IT می­شود و تمام اطلاعات مربوط به این دانشکده را می­تاند دریافت کند ( یه مشکل ) کما اینکه با Broadcast Domain دانشکده فیزیک نیز در ارتباط نخواهد بود ( یک مشکل دیگر ! ). یا در نظر بگیرید که پورت­های سوییچ شبکه دانشکده فیزیک پر شده، در حالی که پورت­های سوییچ دانشکده IT هنوز خالی است.اگر استاد جدیدی به دانشکده فیزیک دعوت شود می توانیم او را به عضو پورتی از پورت­های سوییچ شبکه IT دربیاوریم که در این صورت باز همان دو مشکل بالا بروز خواهد کرد و یا اینکه می توانیم هزینه اضافی­ای را متحمل شویم و سوییچ دیگری بخریم!



     شکل 3 – دانشکده IT- فیزیک

     اما اگر از VLAN استفاده کنیم،این مشکل ها دیگر وجود نخواهند داشت.

     به این ترتیب که تمام پورت­های سوییچ را به یک LAN اختصاص ندیم بلکه تعدادی از آن را به یک VLAN و تعدای دیگر را به یک VLAN دیگر و ... اختصاص بدهیم.

 


ارسال شده در توسط صنعت ایران

 

                                                                                            فقط با 100 هزار تومان صاحب وب سایت شوید

     شرکت صنعت ایران با توجه به تجربه و بکار گماردن نیروهای کار آزموده سعی داشته و دارد که با ارائه خدمات عالی و قیمت پائین راهی را برای حضور مشتریان خود در فضای مجازی یافته و داشتن وب سایت حرفه ای و سریع و زیبا را با قیمت مناسب فراهم نماید .
     بسیاری عقیده دارند که داشتن و راه اندازی یک وب سایت کاری سخت و هزینه بر است اما تجربه مشتریان ما نشان میدهد که در سریعترین زمان و با صرف هزینه ای پائین می توان یک وب سایت حرفه ای زیبا داشت و البته باید خاطر نشان کرد که امروزه داشتن یک وب سایت می تواند در گسترش کسب و کار بسیار موثر و البته داشتن آن لازم وضروری است .

     این شرکت توانا و متخصص در راه اندازی انواع وب سایت های شخصی , وب سایت برای کسب و کارهای کوچک , وب سایت شرکتی , فروشگاه اینترنتی , سایتهای خبری , پرتال , راه اندازی وب سایت فروش و آگهی خودرو و ماشین , وب سایت مسکن, وب سایت های پزشکی ,برنامه های تحت وب را دارا میباشد .

     نمونه کارها :

                         شرکت آریوژوان                                                          ماشین یاب                                                  مسکن رئوف                                                                    

      مفاهیم اولیه طراحی وب سایت :

       دامنه یا ( Domain ) چیست؟

    هر فرد حقیقی یا حقوقی می تواند صاحب یک یا چند دامنه در اینترنت باشد. دامنه نامی است که همیشه با یک پسوند همراه بوده و با نقطه از آن جدا میشود. ترکیب "نام" بهمراه "پسوند" یک دامنه را تشکیل می دهد. به عنوان مثال .yahoo.com  در زبان فارسی زبانان گاهاً از کلماتی همچون "دامین" و "دومین" نیز بجای "دامنه" استفاده می شود.

 

     میزبانی وب ( Web Hosting ) چیست؟

     به زبان ساده Web Hosting به سرویس دهنده ای گفته می شود که میزبانی سایت ها و صفحات وب را به عهده دارد. بجای کلمه Web Hosting از کلمات "Host" ، "Hosting" و  در زبان فارسی از کلماتی همچون "میزبانی وب"، "هاستینگ" و یا "هاست" نیز استفاده می شود.

 

     رابطه دامنه ( Domain ) با میزبانی وب ( Web Hosting ) چیست؟

    نامی که برای سایت خود انتخاب میکنید دامین است و Web Hosting فضایی است که به Domain شما سرویس دهی می کند ، مانند اختصاص فضا ، Email و ...

 

     علت ارائه طراحی سایت با ارزانترین قیمت :

     ما بر آن هستیم که امکانات مناسبی را برای آنهایی که قصد راه اندازی وب سایت با حداقل قیمت دارند را ارائه دهیم .

این وب سایت ها می تواند برای آنهایی که می خواهند حداقل هزینه را برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی داشته باشند مناسب است .

آنهایی که می خواهند کسب و کار خود را با داشتن یک وب سایت که می تواند اطلاعاتی در مورد فعالیت شان و اطلاعات تماس و نمونه کارها و پروژه ها و خدمات قابل ارائه اشان را به بهترین نحوی نمایش دهد می باشد .

     وب سایت ارزان می تواند کارا باشد :

     گواه ما تعداد زیادی از مشتریانمان هست که قبل از شما سفارش داده اند می باشد .

 

     پشتیبانی یک ساله وب سایت های ارزان ( قابل تمدید مدام العمر ) :

     تمامی وب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه از یکسال خدمات بعد از فروش برخوردار می باشد و در این یکسال هر مشکلی که برای وب سایت پیش بیاید ما جوابگو هستیم و بعد از یک سال با حداقل هزینه می توانید پشتیبانی را تمدید نمائید .

 

     شما می توانید با وب سایت های ارزان این مجموعه در صفحه اول گوگل باشید :

    بعد از طراحی وب سایت  نام شما و مجموعه شما با جستجوی فارسی در صفحه اول گوگل شما را نمایش داده می شود .

     ابزار طراحی وب سایت ها ی ارزان :

     سیستم عامل لینوکس 

     زبان برنامه نویسی PHP

     HTML - CSS - JQUERY - JAVA SCRIPT - HTML5 - CSS3

     وب سایت ها ی ارزان بدون استفاده از CMS :

    ما کاملا مخالف استفاده از سی ام اس هایی مانند جوملا - ورد پرس و بسیاری از این دست هستیم و علت اصلی آن رایگان بودن آنها و ارائه خدمات از طرف کسانی است که سواد برنامه نویسی و تخصص اصولی وب سایت بی بهره هستند . 

    اگر می خوهید از جوملا یا ورد پرس استفاده کنید همین الان می توانید بصورت رایگان آنرا دانلود کنید و هیچ مبلغی نیز پرداخت نکنید و امنیت کسب و کار خود را به خطر نیندازید .

     جنس چینی بنجل نخرید .

     وب سایت های ارزان اما استاندارد :

    وب سایت های این مجموعه که با قیمت بسیار مناسب ارائه می گرد کاملا استاندارد می باشد و تمامی استانداردهای گوگل - اچ تی ام ال - سی اس اس - جی کوئری در آنها رعایت شده است و گواه آن سرعت بالا و موفقیت مشتریان ما در داشتن زنگ خور و ارائه خدمات مناسب از طریق وب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه می باشد .

    ما سرعت وب سایت های خود را چک می کنیم :

   ما وب سایت های خود را توسط BRowser های مختلف چک می کنیم و در تمامی آنها به صورت یکسان قابل نمایش می بشد .

   وب سایت های ما در تمامی رزولوشن های مختلف چک می شود و کاملا از این جنبه استاندارد می باشد .

    وب سایتها کاملا ارزان و وب سایت های کاملا استاندارد .

 

     12 نکته مهم برای طراحی وب سایت ارزان - حرفه ای - زیبا :

    همیشه بحث طراحی سایت حرفه ای ابهامات زیادی داشته است. در بسیاری مواقع کاربرانی را دیده ام که سایت حرفه ای و طراحی عالی را فقط در گرافیک سایت می بینند یعنی اگر قالب سایت زیبا بود، پس طراحی سایت حرفه ای انجام شده است! اما همین سایتها و بسیاری سایتهای دیگر که مدعی حرفه ای بودن هستند را میدیدم و میبینم که به هیچ وجه نمیتوانند اهداف مدیریت خود را تأمین کنند. البته این موضوع صرفاً در مورد گرافیک نیست و کاربرانی نیز هستند که طراحی حرفه ای را در صرفاً نوشتن یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی میبینند و در کل برداشتهای 100% اشتباهی در این زمینه وجود دارد.

     در ادامه 12 نکته برای طراحی سایت حرفه ای معرفی می شوند که عملاً سایت طراحی شده را حرفه ای میکنند نه در حد اسم!

 

    1. طرح ریزی اولیه برای طراحی سایت :

    در این مورد پیش از این پستی منتشر کرده ام، پس اجازه بدهید اینجا در مورد آن ننویسم. جهت مطالعه پست مربوطه کلیک کنید: ارزش برنامه ریزی اولیه در طراحی سایت

 

    2. گرافیک عالی :

   طراحی حرفه ای واقعاً گرافیک حرفه ای نیاز دارد و نباید انتظار داشته باشیم که کاربران، سایتی با گرافیک ابتدایی را دارای طراحی حرفه ای بدانند و به آن اعتماد کنند! طراحی گرافیکی عالی یعنی استفاده مناسب از رنگ ها، المان های ایده آل، توجه به ریزه کاریها، همخوانی طرح با فعالیت سایت و … .

 

    3. امنیت :

    اینکه به سایتی که به سادگی توسط تازه کارترین هکرها هم هک میشود بگوییم حرفه ای، درست مثل حرفه ای فرض کردن دوچرخه سواری است که بدون چرخهای کمکی فقط زمین میخورد!

 

     4. استفاده از CSS :

    پیش از این درباره اهمیت استفاده از CSS در طراحی سایت صحبت شده است. در واقع استفاده از تکنولوژی CSS یکی از بایدها در هر پروژه ای است حال در طراحی سایت حرفه ای باز بحث استفاده ی مطابق اصول روز هم افزوده می شود…. .

 

     5. بهینه سازی و سئو :

    دنیای اینترنت درست مثل یک برج تجاری است که در هر طبقه آن یک شرکت جهانی مدیریت می شود. در چنین فضایی اینکه چه کسی در برج شهیرتر باشد، اهمیت بسیار می یابد. بحث بهینه سازی در سایت های حرفه ای نیز به همین اندازه حائز اهمیت است و در واقع سایتهایی که مطابق اصول سئو طراحی نشده اند، محکوم به شکست هستند!

 

    6. محتوای مناسب :

    داشتن محتوای جدید، جامع و فاقد غلط های املائی و دستوری از نکاتی است که در طراحی وب خیلی زود تأثیر خود را نشان می دهد. تصور کنید سایتی که از بدو ورود به آن، شاهد غلطهایی مثل “ظروری” یا “تزمین” یا “طراحی سات” هستیم. تأثیر این اشتباهات بر ناخودآگاه کاربر آنقدر هست که وی را نسبت به سایت بی اعتماد کند. و همین حالت در مورد سایتهایی با مطالب تماماً کپی پیست شده وجود دارد.

 

     7. منوهای واضح و گردش آسان در سایت :

    سایتی که کاربر پس از ورود به آن نداند برای سرویس مد نظر خود باید به کدام صفحه برود یا کجا می تواند پاسخ سئوالاتش را بیابد، مثل شهری است که سر هیچ یک از کوچه های مختلف آن، تابلو اسم کوچه نصب نشده است!

    کاربر باید با حداقل کلیک ها بتواند به هدف خود در سایت دست یابد.

 

     8. سرعت لود سایت :

    شاید بحث سرعت لود در سئو بگنجد اما به دلیل اهمیت بالای آن ترجیح دادم در پاراگرافی جداگانه به آن بپردازم. حتماً توجه دارید که یکی از بایدها داشتن گرافیک عالی بود که برای بسیاری گرافیک عالی در استفاده از تصاویر زیاد و بسیار حجیم (به دلیل کیفیت بالا) خلاصه شده است. سایت شما باید در سریع ترین زمان ممکن لود شود و در یک طراحی حرفه ای، زیبایی قالب و گرافیک سایت در عین سرعت لود بالا و زمان لود پایین ارائه می شود و این دقیقاً محل تمایز کارهای حرفه ای و آماتور محسوب می شود.

 

     9. لحاظ کردن تمام کاربران :

    طراح حرفه ای در تمام کارهای خود به کاربران مختلف توجه می کند و هرگز برخی از کاربران را از بازار هدف خود خارج نمیکند. این بند به سازگاری سایت با مرورگرهای قدیمی که بعضاً مورد استفاده کاربران قرار میگیرد، امکانات لازم برای لود سایت (مثل فلش پلیر)، عدم ایجاد مزاحمت از طریق پخش خودکار موسیقی و موارد مشابه اشاره دارد.

     طراحی سایت حرفه ای یعنی آماده کردن سایتی برای تمام کاربران با هر سطح دانش و امکانات.

 

     10. ولید بودن کدها :

    کدهای ولید و معتبر استفاده شده در قالب در سرعت لود سایت و عملکرد آن تأثیر گذار هستند. حتماً از طراح خود بخواهید که کد ولید شده در اختیار شما قرار دهد و در سایت شما استفاده کند.

 

    11. کاربری سایت :

    سایت شما برای ارائه سرویسی خاص طراحی شده است. در طراحی حرفه ای، سایت می بایست در اسرع وقت و با کمترین هزینه، نیاز کاربر را تأمین نماید. در واقع اگر تمام کارهای دیگر را به بهترین شکل انجام دهید اما سایت کاربری مناسبی نداشته باشد، شما یک طراحی غیر حرفه ای و ضعیف داشته اید!

 

     12. رعایت حقوق کاربران :

    بدون شک وقتی کاربری سایتی را باز میکند، هدفش همان سایت بوده است نه انبوه سایتهایی که از طریق پاپ آپ ها برای وی باز می شوند! وقتی کاربری روی لینک لغو عضویت خبرنامه سایت شما کلیک میکند، میخواهد دیگر ایمیلی از شما دریافت نکند! وقتی کاربری به دنبال تبلیغ خاصی وارد سایت شما شده است، محتوای مرتبط با آن میخواهد و موارد مشابه دیگر.

    کاربر سایت شما حقوقی دارد که با نادیده گرفتن آنها، در واقع سایت خود را به سمت سقوط سوق میدهید. توجه داشته باشید که طراحی سایت حرفه ای یعنی سایتی کاملاً تأمین کننده نیازهای کاربر.

 

     تمام دوستان طراح وب و عزیزانی که مدیریت سایتهای مختلف را بر عهده دارند، به این نکات به عنوان پایه های طراحی سایت حرفه ای توجه داشته باشند تا بتوانند بازدهی سایت خود را تا جایی که جا دارد، افزایش دهند.

     طراحی وب سایت با 100 هزار تومان :

     شما تنها با پرداخت 100 هزار تومان می توانید یک وب سایت حرفه ای و زیبا داشته باشید 

     ما سعی کرده ایم حاصل تحربه و دانش چندین ساله خود را به کار گرفته و خدماتی مناسب و امکانات لازم را با حداقل قیمت ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهیم 

    شما می توانید در وب سایت طراحی شده صفحات متداولی که در اکثر وب سایت ها مشاهده می نمائید را داشته باشید 

     صفحاتی مانند :

    صفحه اول - در باره ما - خدمات قابل ارائه - محصولات - زمینه های متداول - گالری تصاویر - اطلاعات تماس - زمینه های فعالیت - پرسش های متدوال - پرسش و پاسخ و بسیاری از صفحات دیگر 

     این صفحاتی می توانند شامل متن و تصاویر باشند .

     این طرح بدون هیچگونه هزینه پنهان دیگر می باشد یعنی : 

     هاست رایگان 

     دامنه اختصاصی رایگان 

     5 ایمیل رایگان 

    زمانی لازم برای طراحی وب سایتها این طرح یک روزه و یا 24 ساعت می باشد یعنی شما بعد از سفارش خود در کمتر از 24 ساعت دیگر می توانید مطالب خود را در سایت گذاشته و آنرا بصورت آنلاین در اختیار بازدید کنندگان وب سایت خود قرار دهید .

 

     راستی چرا 100 هزار تومان ؟

     بسیاری از مشتریان ما این سئوال را دارند که چرا 100 هزار تومان ؟

     اگر این تصور وجود دارد که دامنه این وب سایت ها بصورت وب سایت های رایگان است .

      این وب سایتها از سی ام اس های رایگان مانند جوملا - ورد پرس و .. نوشته شده است و فقط نصب می گردد .

      جواب ما خیر می باشد و جواب صحیح آن :

      چرا 100 هزار تومان نه !!!!!!

      طراحی وب سایت با 100 هزار تومان :

      هاست رایگان 

      دامنه رایگان 

      5 ایمیل رایگان 

     وب سایت داینامیک ( با امکان اضافه کردن - حذف کردن - ویرایش مطالب و همچنین درج و یا حذف عکس ها )

     مدیریت آسان 

     زبان برنامه نویس php ( به همراه بانک اطلاعاتی Mysql و html , jquery, css,html5,css3 )

     امکان ایجاد صفحاتی مانند در باره ما - محصولات - خدمات - زمینه فعالیت - تماس با - پرسش های متدوال - معرفی محصول -)

     امکان ایجاد زیر صفحاتی 

     استفاده از اسلاید شو تصاویر متحرک در وب سایت 

     طراحی وب سایت در 24 ساعت 

     طراحی وب سایت سفارشی :

    این سفارشات مطابق خواسته مشتری و امکانات مطلوب نیاز سنجی , طراحی و برنامه نویسی می گردد  . از ویژگی های برتر این سفارشات منحصر بفرد بودن و مطابقت کامل با خواسته های مشتری می باشد و البته ظاهری متفاوت و زیبا و حرفه ای دارند .

     زبان برنامه نویسی php - my sql - html , css, jquery  می باشد .

     طراحی وب سایت های خاص و کاملا حرفه ای  :

     تجربه چندین ساله ما نشان داده انگیزه برخی از مشتریان خاص می باشند و میخواهند وب سایت های کاملا منحصر به فرد داشته باشند وب سایتی که:

     کاملا حرفه ای و مشخص باشد 

     کاملا منحصر بفرد , زیبا و خاص باشد .

     در بین رقبا بهترین باشد 

     سریع و بهینه شده باشد 

     در جستجوی گوگل حتما در صفحه اول حضور داشته باشند 

     زنگ خور فراوان برایشان ایجاد کند 

     تاثیر مثبت و عالی بر روی بازدید کنندگان وب سایت داشته باشد 

     در گیر تهیه و درج مطالب نباشند 

     در گیر طراحی تصاویر و درج تصاویر نباشند 

     پشتیبانی 24 ساعته داشته باشند .

     یا به صورت خلاصه فقط دستور و یا سفارش طراحی از مشتری باشد و کلیه خدمات در قالب یک پکیج و یک جا در خدمتشان باشد .

     و در این حال هزینه پرداختیشان مناسب و عرف باشد .

و در یک کلام بهترین را می خواهند و حاضر هستند هزینه مناسب آنرا نیز پرداخت کنند

 

   صنعت ایران با وجود کادر مهندسی بسیار قوی ،‌تجهیزات تولیدی تخصصی و انحصاری ، تعهد و التزام پرسنل و مدیریت شرکت به امر کیفیت و تحویل به موقع ، همکاری با تولید کنندگان معتبر داخلی ، وجود شبکه گسترده فروش و خدمات باعث گردید این شرکت در مدت فعالیت چند ساله خود در زمینه های زیر سر بلند از انجام کلیه سفارشات در یافتی ، نامی نیک از تلاش صنعتگر ایرانی در صنایع داخلی بر جای بگذارد.

     - ارائه خدمات مشاوره در زمینه های  مختلف صنعتی ( برندینگ, طراحی لوگو, چاپ و تبلیقات )
     - مطالعات مکان یابی و مطالعات بازارهای هدف صنعتی
     - مطالعات امکان سنجی و طرحهای توجیهی صنعتی
     - طراحی و احداث واحدهای صنعت ( تاسیسات و ابنیه )
     - اصلاح, ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنعتی
    - تامین و تدارک کلیه لوازمات صنعت ( ابزارآلات, ملزومات ایمنی, ماشین آلات صنعتی, ماشین سازی, برق, الکترونیک, اتوماسیون صنعتی, انرژیهای نو و پاک )
     - همکاری آموزشی و مشاوره ای در طراحی و پیاده سازی واحدهای صنعتی ( صدور کلیه گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO, مکاتبات و مذاکرات قراردادهای بین المللی بازرگانی, بازرگانی خارجی, برگزاری سمینارهای بازرگانی (تخصصی) به صورت گفتاری و شنیداری )
     - فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنعتی ( سخت افزار, نرم افزار, سیستم های جامع و خدمات اینترنت, طراحی وب سایت, شبکه و سیستم های مدیریت CRM )
     - مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنعتی
     - تامین مالی

       ما به دنبال ایجاد فرصت های جدید  برای کسب و کار شما هستیم, فرصت های کسب و کار نباید از دست بروند، در دسترس بودن اطلاعات جامع و بروز کسب و کار می تواند به تحولی مثبت در فضای کسب و کار شما بینجامد, برای شروع  و اثبات عملی اینکه ما هوای شما را داریم با ما تماس بگیرید.

            لذا صنعت ایران با دارا بودن متخصصین مجرب آماده همه گونه همکاری در زمینه طراحی انواع وب سایتهای صنعتی را در اسرع وقت دارا میباشد .

                                                                                                                                                            صنعت ایران


ارسال شده در توسط صنعت ایران

     با سلام ، مشاورین صنعت ایران با هدف ایجاد تعامل سازنده بین عناصر اصلی عرصه صنعت کشور بویژه صنایع کوچک و متوسط یعنی تولید کنندگان کالاهای صنعتی یا همان واحدهای صنعتی از یک سو و تولید کنندگان خدمات صنعتی بویژه مشاورین صنعتی از سوی دیگر با استفاده از یک بستر مجازی است.

     واحدهای صنعتی در تمامی مراحل حیات خود ، از مرحله مطالعات امکان سنجی گرفته تا آخرین مراحل خدمات پس از فروش ، نیازمند حجم قابل توجهی از اطلاعات معتبر و به روز می باشند. که تامین آنها صرفاً از طریق گروه های تخصصی ویژه امکان پذیر است.
     تنوع این گروه های تخصصی متناسب با تنوع گسترده مباحث صنعتی است به همین جهت دستیابی به یک مشاور متخصص با تعهد کاری لازم و با هزینه ای مناسب که از تجربه کاری کافی نیز برخوردار باشد. کار آسانی نیست.
         ابهام در شناخت مشاورین صنعتی موجب کمرنگ شدن رابطه متقابل صاحبان صنایع و مشاورین صنعتی شده است. سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جهت رفع این نقیصه اقدامات متعددی را در برنامه کاری خود قرارداده تا امکان سازماندهی ارتباطات بین این دو گروه سرنوشت ساز را فراهم سازد.
     در بخش فیزیکی کار با احداث شهرکها ، مراکز و مجتمع های فناوری ، واحدهای فناور ( مشاورین صنعتی ، واحدهای R&D ، آزمایشگاه های صنعتی و ... ) در یک مکان سازماندهی شده و ارتباط حضوری با صاحبان صنایع برقرار می نمایند.
     در بخش مجازی با ایجاد یک فضای اختصاصی برای هر مشاوری ، مشخصات نسبتاً کاملی از مشاور را در اختیار صاحبان صنایع قرار می گیرد تا ارتباط اولیه بین این دو گروه با کمترین هزینه و بسادگی برقرار شده و واحدهای صنعتی با برخورداری از حق انتخاب ناشی از دسترسی به اطلاعات مشاورین صنعتی ذیصلاح ، مشاور واجد الشرایط مورد نظر خود را انتخاب نماید.
      مشاورین صنعت ایران مانند هر پایگاه اطلاع رسانی ، تنها با مشارکت گسترده و فعال ذینفعان آن توسعه و ارتقاء می یابد. لذا امید است مشاورین محترم صنعتی کشور از فرصت ایجاد شده بهره برداری نموده و پایگاه اطلاع رسانی متعلق به خود را با مشارکت فعال و حضور دائم و به روز ، درحصول به اهداف آن مورد حمایت قرار دهند.

     تلاش ما بر آنست که نرم افزارهای مورد استفاده در این پایگاه بطور پیوسته ارتقاء داده شده و گستره خدمات رسانی پایگاه وسیع تر شود. قطعاً در طی مراحل راه اندازی آزمایشی پایگاه اشکالاتی مشاهده خواهد شد که با انعکاس این مشکلات به ما ، مساعی لازم در مرتفع نمودن آن ها بعمل خواهد آمد. در پایان ضمن تشکراز بازدید شما از این پایگاه از پیش سپاس گذاری خود را از ارائه نظرات و پیشنهادات شما تقدیم می داریم.

   صنعت ایران با وجود کادر مهندسی بسیار قوی ،‌تجهیزات تولیدی تخصصی و انحصاری ، تعهد و التزام پرسنل و مدیریت شرکت به امر کیفیت و تحویل به موقع ، همکاری با تولید کنندگان معتبر داخلی ، وجود شبکه گسترده فروش و خدمات باعث گردید این شرکت در مدت فعالیت چند ساله خود در زمینه های زیر سر بلند از انجام کلیه سفارشات در یافتی ، نامی نیک از تلاش صنعتگر ایرانی در صنایع داخلی بر جای بگذارد.

     - ارائه خدمات مشاوره در زمینه های  مختلف صنعتی ( برندینگ, طراحی لوگو, چاپ و تبلیقات )
     - مطالعات مکان یابی و مطالعات بازارهای هدف صنعتی
     - مطالعات امکان سنجی و طرحهای توجیهی صنعتی
     - طراحی و احداث واحدهای صنعت ( تاسیسات و ابنیه )
     - اصلاح, ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنعتی
    - تامین و تدارک کلیه لوازمات صنعت ( ابزارآلات, ملزومات ایمنی, ماشین آلات صنعتی, ماشین سازی, برق, الکترونیک, اتوماسیون صنعتی, انرژیهای نو و پاک )
     - همکاری آموزشی و مشاوره ای در طراحی و پیاده سازی واحدهای صنعتی ( صدور کلیه گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO, مکاتبات و مذاکرات قراردادهای بین المللی بازرگانی, بازرگانی خارجی, برگزاری سمینارهای بازرگانی (تخصصی) به صورت گفتاری و شنیداری )
     - فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنعتی ( سخت افزار, نرم افزار, سیستم های جامع و خدمات اینترنت, طراحی وب سایت, شبکه و سیستم های مدیریت CRM )
     - مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنعتی
     - تامین مالی

       ما به دنبال ایجاد فرصت های جدید  برای کسب و کار شما هستیم, فرصت های کسب و کار نباید از دست بروند، در دسترس بودن اطلاعات جامع و بروز کسب و کار می تواند به تحولی مثبت در فضای کسب و کار شما بینجامد, برای شروع  و اثبات عملی اینکه ما هوای شما را داریم با ما تماس بگیرید.

            لذا صنعت ایران با دارا بودن متخصصین مجرب آماده همه گونه همکاری در زمینه مشاوره صنعتی را در اسرع وقت دارا میباشد .

                                                                                                                                                            صنعت ایران


ارسال شده در توسط صنعت ایران

   صنعت ایران با وجود کادر مهندسی بسیار قوی ،‌تجهیزات تولیدی تخصصی و انحصاری ، تعهد و التزام پرسنل و مدیریت شرکت به امر کیفیت و تحویل به موقع ، همکاری با تولید کنندگان معتبر داخلی ، وجود شبکه گسترده فروش و خدمات باعث گردید این شرکت در مدت فعالیت چند ساله خود در زمینه های زیر سر بلند از انجام کلیه سفارشات در یافتی ، نامی نیک از تلاش صنعتگر ایرانی در صنایع داخلی بر جای بگذارد.

     - ارائه خدمات مشاوره در زمینه های  مختلف صنعتی ( برندینگ, طراحی لوگو, چاپ و تبلیقات )
     - مطالعات مکان یابی و مطالعات بازارهای هدف صنعتی
     - مطالعات امکان سنجی و طرحهای توجیهی صنعتی
     - طراحی و احداث واحدهای صنعت ( تاسیسات و ابنیه )
     - اصلاح, ارتقاء و تامین تجهیزات و ملزومات واحدهای صنعتی
    - تامین و تدارک کلیه لوازمات صنعت ( ابزارآلات, ملزومات ایمنی, ماشین آلات صنعتی, ماشین سازی, برق, الکترونیک, اتوماسیون صنعتی, انرژیهای نو و پاک )
     - همکاری آموزشی و مشاوره ای در طراحی و پیاده سازی واحدهای صنعتی ( صدور کلیه گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO, مکاتبات و مذاکرات قراردادهای بین المللی بازرگانی, بازرگانی خارجی, برگزاری سمینارهای بازرگانی (تخصصی) به صورت گفتاری و شنیداری )
     - فن آوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای صنعتی ( سخت افزار, نرم افزار, سیستم های جامع و خدمات اینترنت, طراحی وب سایت, شبکه و سیستم های مدیریت CRM )
     - مشاور بانکی و سرمایه گذاری واحدهای صنعتی
     - تامین مالی

       ما به دنبال ایجاد فرصت های جدید  برای کسب و کار شما هستیم, فرصت های کسب و کار نباید از دست بروند، در دسترس بودن اطلاعات جامع و بروز کسب و کار می تواند به تحولی مثبت در فضای کسب و کار شما بینجامد, برای شروع  و اثبات عملی اینکه ما هوای شما را داریم با ما تماس بگیرید.

            لذا صنعت ایران با دارا بودن متخصصین مجرب آماده همه گونه همکاری در زمینه فروش انواع پرینترهای سه بعدی را در اسرع وقت دارا میباشد .

                                                                                                                                                            صنعت ایران


ارسال شده در توسط صنعت ایران
   1   2      >